آموزش هک وای فای با اندروید  و معرفی شش برنامه برتر هک

هنگامی که وارد دنیای مجازی می شوید، می دانید که تقریباً به دست آوردن هر چیزی بدون اتصال به اینترنت امکان پذیر نخواهد بود. امروز می توانیم در هرجایی که هستیم خود را در محاصره شبکه های Wi-Fi پیدا کنیم. بنابراین ، هر راهی برای دسترسی به آنها مطمئنا خالی از لطف نخواهد بود. پس در همین لحظه که در حال خواندن این مقاله هستید قطعا کنجکاوی شما گل کرده و شما به این مقاله رسیدید 🙂 در این مقاله به هک وای فای با اندروید خواهیم پرداخت.

خیلی از دوستان فکر می کنند که فقط از طریق لینوکس میشود به شبکه های وای فای نفوذ کرد اما این فکر درستی نیست زیرا از طریق ویندوز یا اندروید نیز میتوان پسورد برخی از شبکه های وای فای را به دست آورد. امروز شما را با ابزارهایی آشنا خواهیم کرد که قابلیت های زیادی در زمینه هک وای فای دارند و برای هکرها یا محققان امنیتی مفید می باشند. ابزارهایی که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد توسط ما تست شده اند و کاملا جواب گو هستند.

از طریق این ابزارها، محققان امنیتی و هکرها میتوانند به شبکه های وای فای دسترسی پیدا کنند تا آسیب پذیری های احتمالی را پیدا کنند و بتوانند دستگاه ها را کنترل کنند. شبکه های وای فای با چالش های امنیتی بیشتری در مقایسه با شبکه های سیمی مواجه است.

خب قطعا روش های تخصصی برای پیدا کردن پسورد شبکه های وایرلس وجود دارد! اما در این مقاله راحت ترین راه ها را معرفی خواهیم کرد و شما به راحتی می توانید از طریق گوشی اندرویدی که دارید به پسورد وای فای مورد نظر برسید. برنامه های خاصی وجود دارد که به شما کمک می کند بدون هیچ هزینه ای به شبکه های Wi-Fi دسترسی پیدا کنید. در مقابل ، مقاله ما را درموردچگونگی انتخاب پسورد شبکه های WiFi بخوانید تا در امان باشید. ؛)

در این مقاله ، ما 6 برنامه برای اندروید را بررسی خواهیم کرد که می توانند به شما در دستیابی به پسورد شبکه های Wi-Fi کمک کنند.

ابزار Aircrack-ng

یکی از برنامه های قابل اعتماد توسط نفوذگرها است. این برنامه در پلتفرم کالی لینوکس نیز موجود است و به طور گسترده در آنجا استفاده می شود. از آنجا که هر دو Android و kalilinux هر دو مبتنی بر هسته Linux هستند از این رو به راحتی می توان از این برنامه در گوشی های اندرویدی نیز استفاده کرد.

اجرای Aircrack-ng در Android کار دشواری نیست فقط مشکلی که بیشتر دوستان در این زمینه دارند، کارت شبکههایی است که از حالت مانیتور پشتیبانی می کنند. در زیر میتوانید ابزارهایی که برای هک کردن وای فای در اندروید از طریق ایرکرک به کار میروند را ببینید:

  • دستگاه Android روت شده
  • نصب سیستم عامل کالی لینوکس بر روی گوشی از طریق ترموکس
  • آداپتور USB OTG
  • آداپتور USB بی سیم
  • زمان و صبر زیاد

اکنون اگر نمی دانید چگونه کالی لینوکس را نصب کنید ، می توانید این مقاله را مطالعه کنید که روش های نصب و استفاده از کالی لینوکس را توضیح داده است.

2- Kali Linux Nethunter

کالی لینوکس یک توزیع لینوکسی است که توسط شرکتافنسیو سکیوریتی پشتیبانی می شود. این سیستم عامل با توجه به قابلیت هایی که دارد مورد توجه اکثر امنیت کارها و هکرها شده است. کالی نت هانتر نیز مخصوص گوشی های موبایل طراحی شده است و شما به راحتی می توانید با نصب آن بر روی گوشی تلفن همراه خود، در هر جایی که رفته باشید به این سیستم عامل دسترسی داشته باشید و از ابزارهای موجود در آن برای عملیات تست نفوذ خود استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توایند به وب سایت Kali Linux NetHunterمراجعه کنید.

برنامه هک وای فای

3- برنامه Wi-Fi WPS WPA Tester

یکی از ساده ترین برنامه های مورد استفاده برای هک پسورد وای فای می باشد. این برنامه به صورت رایگان قابل دسترسی میباشد. این برنامه اتصال به Access Points را از طریق WPS PIN تست می کند که با استفاده از الگوریتم های مختلفی محاسبه می شود که در زیر برخی از این الگوریتم ها را می توایند مشاهده کنید.به دلیل استفاده از این الگوریتم ها این برنامه در پیدا کردن پسورد شبکه های وای فای بسیار سریع میباشد.

  • Zhao
  • Belkin(root)
  • FTE-xxx
  • Dlink+1
  • TrendNet
  • Dlink
  • Asus
  • AiroconRealtek
  • EasyBox Arcadyan
  • Arris

 این برنامه از اندروید 5.0 و بالاتر پشتیبانی میکند. اما اگر اندروید شما پایین بود باید گوشی خود را root کرده باشید. برای دانلود این برنامه می توانید از Google Play استفاده کنید.

4- برنامه WPS Connect

یکی از قوی ترین برنامه هایی است که برای اتصال به روترهایی که WPS فعال دارند به کار میرود. این نرم افزار به صورت رایگان در دسترس است و برای استفاده از آن میتوانید انرا از گوگل پلی دریافت کنید.

هک وای فای با اندروید
هک وای فای برای اندروید

این برنامه از الگوریتم های Zhao یا easyboxPIN برای شکستن پین وای فای استفاده می کند. همچنین میتواند به بررسی اینکه آیا روتری درمقابل حملات مخرب ناامن است یا خیر، کمک کند. این برنامه نیازمند root است و باید اندروید شما دسترسی روت را داشته باشد.

5- برنامه WiFi Warden

یکی دیگر از برنامه های قوی و قابل اعتماد برای هک وای فای میباشد. این برنامه از قابلیت wps در مودم ها استفاده میکند. بعد از متصل شدن به وای فای هدف، شما می توانید اطلاعات مهم مانند BSSID، SSID، پهنای باند کانال، رمزگذاری، امنیت، تولید کننده روتر، فاصله و شماره کانال و غیره را مشاهده کنید.

هک وای فای با اندروید

شما میتوانید این برنامه را به صورت رایگان از گوگل پلی دریافت کنید. بدون روت کار میکند و نیازمند اندروید نسخه 6 یا نسخه های بالاتر میباشد.

6- برنامه AndroDumpper

جزو عالی ترین برنامه های هک میباشد که از طریق قابلیت wps اقدام به متصل شدن به وای فای ها میکند. از قابلیت های این برنامه این است که میتواند در دستگاه های root یا غیر روت کار کند.

هک وای فای با اندروید
هک وای فای با اندروید

شما می توانید این برنامه را از Google Play دانلود کنید. این برنامه از روترهای شرکت Vodafone، Asus، Huawei، Dlink و… پشتیبانی میکند. برای استفاده در اندروید های زیر 5 نیاز به دسترسی روت دارد.

برای اینکه با کلی ترین روش تست نفوذ وایرلس ها آشنا شوید و نحوه هک شدن یک شبکه وای فای را به طور کلی درک کنید می توانید به این لینک مراجعه کنید.

دوره آموزشی تست نفوذ شبکه های وایرلس

برای تهیه این دوره بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

دوره آموزشی تست نفوذ شبکه های وایرلس
دوره آموزشی تست نفوذ شبکه های وایرلس

راستی! برای دریافت مطالب جدید هک و امنیت در کانال تلگرام کالی بویز عضو شوید.


مطالب مرتبط:

کارت شبکه های مناسب تست نفوذ وایرلس ها
تست نفوذ وای فای در ویندوز
تست نفوذ شبکه های وایرلس
آموزش ساخت پسورد لیست با ابزار کرانچ (crunch